Kategoria Trendy
Opublikowano 2018-06-29

Pod koniec maja marka BOSS Eyewear poinformowała, że Henry Cavill został jej nowym ambasadorem. To wielki zaszczyt dla BOSS Eyewear, że tak znany brytyjski aktor wziął udział w nowej kampanii okularów tej marki.

 

Henry Cavill – kulisy sławy

Ten znakomity angielski aktor znany jest z podwójnej roli Clarka Kenta / Supermana w ekranizacjach komiksów firmy DC. Henry jest pierwszym nieamerykańskim aktorem, który wcielił się w kultowego superbohatera, dokładnie w „Człowieku ze stali” Zacka Snydera. Obraz zyskał miano przeboju kasowego, stając się najbardziej dochodowym filmem ze wszystkich opowieści o Supermenie. Henry Cavill wziął również udział w produkcji kolejnych filmów Syndera: „Batman vs. Superman: Świt sprawiedliwości” oraz „Liga Sprawiedliwości”.

Poza karierą aktorską Henry Cavill jest bardzo zaangażowany w działalność charytatywną. Jako ambasador organizacji Durrell Wildlife Conservation Trust aktywnie włącza się w ochronę przyrody, a szczególnie wiele uwagi poświęca ratowaniu ginących gatunków fauny i flory. Ściśle współpracuje też z organizacją charytatywną Royal Marines Charity. W jej imieniu zajmuje się zbieraniem funduszy dla emerytowanych żołnierzy marynarki oraz ich rodzin.

 

BOSS Eyewear – najnowsza kampania

Nową kampanię marki stworzył Ben Kelway, a jej prosta forma oraz jasne przesłanie po prostu urzekają. Kampania koncentruje się bowiem wokół działania jednostki, tworzenia wizji i znajdowania naturalnej siły do realizacji celów. Twarz oraz osobowość Henry’ego Cavilla idealnie wpisują się w te założenia. Paul Wetherell na swoich doskonałych fotografiach przedstawia twarz Henry’ego, która uosabia silną wizję i determinację w działaniu. Jasny, dosłowny przekaz idealnie wpisuje się w założenia całej kampanii BOSS Eyewear. Aby uzyskać tak silny wydźwięk, wybrano czarno-białą stylistykę, a więc monochromatyczne tło oraz równomierne oświetlenie, rezygnując jednocześnie ze wszelkich zbędnych rekwizytów. Dzięki temu stworzono przekaz doskonały, który uzmysławia widzowi, że sukces jest w zasięgu ręki.

W kampanii BOSS Eyewear, Henry Cavill prezentuje oprawy okularowe zarówno w formie modeli korekcyjnych, jak i przeciwsłonecznych. Oba rodzaje okularów posiadają iście nowatorskie detale, takie jak zauszniki wykonane z wyrafinowanego materiału o właściwościach gumy, które zapewniają niebywały komfort i elastyczność.

 

Pierwsza kampania BOSS Eyewear z udziałem Henry’ego Cavilla wystartowała 28 maja 2018 roku.

Henry Cavill nowym ambasadorem marki BOSS Eyewear