Obsługa Klienta w okresie pandemii

  1. Czy salony Vision Express są otwarte?

Tak salony Vision Express od 04.05.2020 są ponownie otwarte. Wdrożyliśmy wszelkie środki ostrożności zgodnie z aktualnymi zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Inspekcji Sanitarnej.

  1. Czy Vision Express przedłuży ważność kart podarunkowych?

Jeżeli karta podarunkowa straciła ważność podczas okresu zamknięcia salonów (od 14.03.2020 do 03.05.2020), wówczas jej ważność zostanie przedłużona do 31.05.2020.

  1. Czy Vision Express przedłuży ważność kodów rabatowych?

Wszystkie kupony i karty rabatowe zostaną przedłużone i będzie można je zrealizować do 14 dni po ponownym otwarciu salonów.

  1. Czy kończąca się gwarancja na okulary zostanie przedłużona?

Jeśli termin Gwarancji Satysfakcji mija w okresie zamknięcia salonów (od 14.03.2020 do 03.05.2020), wówczas zostanie ona przedłużona i będzie można z niej skorzystać po ich ponownym otwarciu: w ciągu 14 dni w przypadku Gwarancji Satysfakcji i 30 dni w przypadku Gwarancji Adaptacji, licząc od dnia 04.05.2020, w którym salony Vision Express zostały ponownie otwarte.

  1. Czy kupony rabatowe, które zostały wydane w ramach Wielkiego Badania Wzroku będzie można zrealizować? Czy ich termin ważności zostanie przedłużony?

Wszystkie kupony i karty rabatowe zostaną przedłużone i będzie można je zrealizować po ponownym otwarciu naszych salonów.

  1. Co w przypadku kończących się w okresie zamknięcia sklepów polis ubezpieczeniowych na okulary? Czy będą przedłużone?

Jeśli termin wystąpienia szkody przypadł na okres, gdy salony były zamknięte (od 14.03.2020 do 03.05.2020) termin realizacji świadczenia odszkodowawczego został przedłużony o 2 miesiące. Klienci, którzy odebrali swoje okulary drogą kurierską podczas okresu zamknięcia naszych salonów (od 14 marca) mają możliwość dokupienia ubezpieczenia ERGO zgodnie z poniższymi zasadami:

  • Nie później jednak niż w terminie 2 tygodni od ich otwarcia
  • Warunkiem dokupienia ERGO jest wizyta w salonie z zakupionymi okularami i przejście pozytywnej weryfikacji produktu (okularów) przeprowadzonej przez pracowników salonów – produkt nie może być uszkodzony
  • Termin ochrony ubezpieczeniowej w takim wypadku, to 12 miesięcy od dnia wystawienia polisy (czyli nie liczymy od daty zakupu produktu, ale od daty polisy).
  1. Czy prowadzimy w salonach badania pod kątem doboru soczewek kontaktowych?

Badania pod kątem doboru soczewek kontaktowych są zawieszone do odwołania.

Umów się na badanie wzroku

Nasi specjaliści czekają na Ciebie!