Zwroty towaru zakupionego on-line
 Procedura zwrotu towaru zakupionego on-line krok po kroku.
 Regulamin zwrotu okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych z korekcją dostępny jest tutaj.
 Tym samym zwrotowi nie podlegają: okulary korekcyjne, okulary przeciwsłoneczne korekcyjne, soczewki kontaktowe po otwarciu opakowania.
 Krok1: Wypełnij formularz odstąpienia 
 Krok2:Prześlij formularz odstąpienia od umowy jedną z 3 dostępnych ścieżek: 
 - na adres pocztowy: "Vision Express SP" Sp. z o.o. Sklep Internetowy, MLP PRUSZKÓW I - bud. A1, ul. 3 Maja 8, 05-800 Pruszków (ten adres jest jednocześnie adresem zwrotu przesyłki)
 - na adres mailowy: bok@visionexpress.pl
 - złóż formularz odstąpienia od umowy (wraz ze zwracanym zakupem) w jednym z Salonów Vision Express, których lista jest na stronie visionexpress.pl/salony
 
Krok 3: Nadaj przesyłkę zwrotną 
 Dostarcz rzecz do Vision Express na swój koszt lub przekaż towar osobie upoważnionej przez Vision Express w jednym z salonów w terminie 14 dni liczonych od momentu odstąpienia od umowy.
Krok 4: Czekaj na zwrot należności 
 Zwrot wszelkich dokonanych płatności w ramach umowy od której złożono odstąpienie, nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od chwili otrzymania rzeczy. Vision Express dokona zwrotu płatności. Jeśli przy składaniu zamówienia konsument dokonał płatności przez PayU, wtedy kwota zostanie zwrócona na konto, z którego została ona dokonana chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeśli została wybrana płatność przy odbiorze, kwota zostanie zwrócona na na wskazane przez konsumenta konto.
			
            
(










