Zwroty towaru zakupionego on-line
Procedura zwrotu towaru zakupionego on-line krok po kroku.
Zwroty towaru zakupionego online - "Vision Express SP" Sp. z o.o. informujemy, iż zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.), konsumentom nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość jeżeli przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służaca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb bądź w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Tym samym zwrotowi nie podlegają: okulary korekcyjne, okulary przeciwsłoneczne korekcyjne, soczewki kontaktowe po otwarciu opakowania.
 
 
Krok1: Wypełnij formularz odstąpienia
Krok2:Prześlij formularz odstąpienia od umowy jedną z 3 dostępnych ścieżek:
  • na adres pocztowy: "Vision Express SP" Sp. z o.o. Sklep Internetowy, MLP PRUSZKÓW I - bud. A1, ul. 3 Maja 8, 05-800 Pruszków
  • na adres mailowy: bok@visionexpress.pl
  • złoż formularz odstąpienia od umowy (wraz ze zwracanym zakupem) w jednym z Salonów Vision Express, których lista jest na stronie visionexpress.pl/salony
Krok 3: Nadaj przesyłkę zwrotną
Dostarcz rzecz do Vision Express na swój koszt lub przekaż towar osobie upoważnionej przez Vision Express w jednym z salonów w terminie 14 dni liczonych od momentu odstąpienia od umowy.
Krok 4: Czekaj na zwrot należności
Zwrot wszelkich dokonanych płatności w ramach umowy od której złożono odstąpienie, nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od chwili otrzymania rzeczy. Vision Express dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty przez konsumenta, chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.