Zwroty towaru zakupionego on-line
Procedura zwrotu towaru zakupionego on-line krok po kroku.
Regulamin zwrotu okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych z korekcją dostępny jest tutaj.
Tym samym zwrotowi nie podlegają: okulary korekcyjne, okulary przeciwsłoneczne korekcyjne, soczewki kontaktowe po otwarciu opakowania.
 
 
Krok1: Wypełnij formularz odstąpienia
Krok2:Prześlij formularz odstąpienia od umowy jedną z 3 dostępnych ścieżek:
  • na adres pocztowy: "Vision Express SP" Sp. z o.o. Sklep Internetowy, MLP PRUSZKÓW I - bud. A1, ul. 3 Maja 8, 05-800 Pruszków (ten adres jest jednocześnie adresem zwrotu przesyłki)
  • na adres mailowy: bok@visionexpress.pl
  • złoż formularz odstąpienia od umowy (wraz ze zwracanym zakupem) w jednym z Salonów Vision Express, których lista jest na stronie visionexpress.pl/salony
Krok 3: Nadaj przesyłkę zwrotną
Dostarcz rzecz do Vision Express na swój koszt lub przekaż towar osobie upoważnionej przez Vision Express w jednym z salonów w terminie 14 dni liczonych od momentu odstąpienia od umowy.
Krok 4: Czekaj na zwrot należności
Zwrot wszelkich dokonanych płatności w ramach umowy od której złożono odstąpienie, nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od chwili otrzymania rzeczy. Vision Express dokona zwrotu płatności. Jeśli przy składaniu zamówienia konsument dokonał płatności przez PayU, wtedy kwota zostanie zwrócona na konto, z którego została ona dokonana chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeśli została wybrana płatność przy odbiorze, kwota zostanie zwrcna na wskazane przez konsumenta konto.