FAQ
Szukasz informacji na temat dostępnych form płatności, czasu realizacji lub cen badania wzroku? Specjalnie dla Ciebie zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów oraz kompleksowe odpowiedzi. Mamy nadzieje, że dzięki naszej sekcji FAQ wybór idealnych okularów lub soczewek kontaktowych będzie błyskawiczny niczym mrugnięcie okiem.
Sklep visionexpress.pl
Zwroty
Czy mogę dokonać zwrotu zakupionych produktów?
''Vision Express SP'' Sp. z o.o. informuje, iż zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.(Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.), konsumentom nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość jeżeli przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb bądź w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Tym samym zwrotowi nie podlegają: okulary korekcyjne, okulary przeciwsłoneczne korekcyjne, soczewki kontaktowe po otwarciu opakowania.
Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?
Klient, który zawarł umowę na odległość tj. dokonał zakupu w sklepie internetowym visionexpress.pl może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
Gdzie znajdę wzór odstąpienia od umowy?
Formularz w formacie PDF pobierzesz klikając w ten link
W jaki sposób mogę wysłać wypełniony formularz zwrotu? Dostarcz formularz odstąpienia od umowy korzystając z jednej z poniższych ścieżek:
  • na adres pocztowy: "Vision Express SP" Sp. z o.o. Sklep Internetowy, MLP PRUSZKÓW I - bud. A1, ul. 3 Maja 8, 05-800 Pruszków
  • na adres mailowy: bok@visionexpress.pl
  • złoż formularz odstąpienia od umowy (wraz ze zwracanym zakupem) w jednym z Salonów Vision Express, których lista jest na stronie visionexpress.pl/salony
  • w przypadku przesyłek zwrotów zakupów online, nadanych kurierem,  należy dodać numer kontaktowy do sklepu internetowego 571 371 545
Reklamacje
Czy mogę złożyć reklamację?
Oczywiście, każdy klient ma możliwość złożenia reklamacji.
Jaki jest czas na złożenie reklamacji?
Reklamacji należy dokonać przed upływem dwóch lat, od dnia wydania rzeczy kupującemu.
W jaki sposób mogę złożyć reklamacje?
Masz trzy dostępne formy złożenia reklamacji. Kupujący jest uprawniony złożyć Reklamację wedle swego uznania zgodnie z treścią Polityki w następujący sposób:
  • w salonach optycznych Sprzedawcy (lista salonów Sprzedającego jest dostępna na stronie: visionexpress.pl/salony oraz trendyopticians.pl/lista_salonow)
  • listownie (o zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data stempla pocztowego) na adres: ''Vision Express SP'' Sp. z o.o., ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa (budynek NERYT)
  • na adres mailowy: bok@visionexpress.pl
Dostawa i realizacja zamówienia
Jakie są formy dostawy?
Aktualnie dostępne są dwie formy dostawy:
  • dostawa kurierem DPD
Jakie są koszty dostawy?
W jaki sposób mogę śledzić status mojego zamówienia?
W momencie przekazania zamówionego towaru firmie kurierskiej, otrzymasz na swój adres e-mail wiadomość o wysyłce zakupionych towarów wraz z informacją o kurierze oraz numerze przesyłki. Dodatkowo, jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, w zakładce „Konto” możesz poprzez kliknięcie na wskazany link śledzić drogę swojej przesyłki
Jaki jest czas dostawy zamówienia?
Czas realizacji jest uzależniony od dostępności produktu. Sama dostawa kurierem bądź do wybranego salonu zajmuje 1-2 dni , ale należy doliczyć czas oczekiwania na dany produkt, który może się różnić w zależności od jego dostępności.
Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Będziesz informowany na bieżąco o statusie swojego zamówienia drogą mailową oraz w przypadku zarejestrowanych klientów poprzez zakładkę „Konto”
Dostępność produktów i czas realizacji zamówienia
Czy mogę znaleźć dostępność danego produktu?
Tak, na karcie produktu w zakładce SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ możesz zweryfikować czy dany produkt jest aktualnie dostępny zarówno w sklepie internetowym, jak i w salonie stacjonarnym. Ta funkcjonalność dostępna jest dla oprawek okularowych oraz okularów przeciwsłonecznych.
Co w przypadku czasu dostawy soczewek, które nie mają w zakładce podglądu dostępności?
W przypadku soczewek wszystko zależy od parametrów konkretnej soczewki. Po skonfigurowaniu soczewek umieść je w koszyku. Tam znajdziesz informacje o czasie realizacji całego zamówienia, która bierze pod uwagę właśnie dostępność i ewentualny czas potrzebny na zamówienie danej konfiguracji soczewek.
Jaki jest czas oczekiwania na wyrobienie okularów korekcyjnych?
W przypadku okularów korekcyjnych (oprawki + soczewki okularowe) wszystko zależy od wybranego zestawu parametrów. Po skonfigurowaniu swoich okularów umieść je w koszyku. Tam znajdziesz informację o czasie realizacji całego zamówienia, która bierze pod uwagę właśnie dostępność i ewentualny czas potrzebny na zamówienie danej konfiguracji.
Płatności i faktur
Czy mogę otrzymać fakturę na swoje zamówienie?
Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Wystarczy, że w procesie zakupowym zaznaczysz taką chęć oraz wypełnisz pole NIP w formularzu zamówienia.
Jakie są dostępne formy płatności?
Dostępne są następujące formy dostawy:

płatność elektroniczna PayU:

  • przelew elektroniczny,
  • karta płatnicza (Mastercard, VISA)
płatności za pobraniem przy odbiorze towaru – gotówka (ta forma płatności nie jest możliwa w przypadku odbioru zamówionego towaru bezpośrednio w salonie).
Badanie wzroku
W jaki sposób mogę zarezerwować wizytę?
Umówić się na badanie możesz na dwa sposoby:
Jaka jest cena badania wzroku?