Jak zamówić?

Najczęstsze problemy za składaniem zamówienia.

Nie jestem pewien, jakie wartości mam wpisać w pola recepty

Wpisując dane ze swojej recepty na stronie z produktami, pierwszą wartością jest moc (sfera), która może być oznaczona albo jako + albo jako – (np. -1.75, czy +2.25). W niektórych przypadkach moc może wynosić 0.00, co na recepcie może być też oznaczone słowem „Plano”. Drugim parametrem jest krzywizna, który z reguły ma wartość między 8.3 a 9.0. Trzecią wartością jest średnica, która najczęściej wynosi pomiędzy 13.8 a 14.5.

Jeżeli masz astygmatyzm albo nosisz soczewki multifokalne, będziesz musiał wypełnić kilka dodatkowych pól. W przypadku soczewek na astygmatyzm będą to cylinder, z reguły od -0.25 do -2.75, i oś wynosząca miedzy 5 a 180. W przypadku soczewek multifokalnych będziesz zapytany o addycję albo dodatkową moc, która z reguły wynosi między +1.00 a +2.50. Proszę pamiętać, że te wartości mogą być zapisane słownie na niektórych receptach (np. low, medium, high).
Jeśli na liście ukaże Ci się tylko jedna wartość na szarym tle, oznacza to, że dla danych soczewek wartość jest tylko jedna, stała.

Mam taka samą wartość w obu oczach albo noszę soczewki rożnych marek w każdym oku, jak mam zamówić pojedyncze opakowanie?

Jeżeli potrzebujesz soczewki tylko dla jednego oka, możesz wybrać zakup soczewek w pojedynczym opakowaniu. Na stronie z produktami, nad polem gdzie prosimy o wpisanie danych z recepty, zobaczą Państwo pole z wyborem opcji zakupu. Jeśli zaznaczą Państwo opcję  „Taka sama na obu oczach” spowoduje to, że pole z pytaniem o soczewkę na drugie oko się nie pojawi, co pozwoli Ci zakupić soczewki tylko na jedno oko.

Jakie metody płatności są dostępne?

Akceptujemy płatności poprzez przelew bankowy, przelew elektroniczny oraz karty kredytowe (Visa i Mastercard). Akceptujemy również płatność gotówką przy odbiorze.

Powyższe metody płatności zostały wybrane ze względu na najwyższe bezpieczeństwo i łatwość użycia dla klienta, czyli dla Państwa, dokonując płatności za produkty przez Internet.

Chciałbym zmienić albo wycofać swoje zamówienie, jak mogę to zrobić?

Jeśli chcieliby Państwo wprowadzić zmiany do swojego zamówienia lub wycofać zamówienie, za które już Państwo dokonali płatności, prosimy skontaktować się z działem obsługi klienta, gdzie będą Państwo mogli uzyskać pomoc. Jeśli Twoje zamówienie zostało zrealizowane przez nasze centrum dystrybucyjne zanim otrzymaliśmy Państwa prośbę o jego zmianę będą Państwo mogli  dokonać zwrotu błędnego zamówienia i złożyć nowe.

W Vision Express dbamy o Ciebie! Odpowiadamy na najczęstsze problemy ze składaniem zamówienia w naszym sklepie internetowym.Odpowiadamy jak wypełnić pola recepty, jak zamówic soczewki dwuch marek jako jedną parę. Jak cofnąc zamówienie oraz jakie są dostępne metody płatności. W razie problemów zapraszamy do skontaktowania się z naszym działem obsługi klienta, który chętnie odpowie na wszystkie pytania.