Wyślij prośbę o anulowanie subskrypcji na adres vision.comfort@visionexpress.pl lub zgłoś się do salonu, w którym podpisałeś umowę. W treści e-maila musisz podać imię, nazwisko, telefon lub e-mail oraz numer umowy subskrypcyjnej lub datę jej zawarcia. Warto zawrzeć także numer salonu – to ułatwi pracownikom weryfikację.
Numer umowy w Vision Comfort jest skonstruowany tak, że pierwsze cztery cyfry to numer salonu, np.:
4079/2017/019201
4080/2019/049449.
Jeżeli chcesz zrezygnować ze starej umowy i anulować dotychczasową subskrypcję oraz uruchomić nową subskrypcję all-inclusive, wyślij prośbę o anulowanie subskrypcji na adres vision.comfort@visionexpress.pl lub zgłoś się do salonu, w którym podpisałeś umowę.
Nową subskrypcję uruchomisz online lub na miejscu w salonie. Poproś doradcę o skonfigurowanie nowej subskrypcji all-inclusive. Pamiętaj, aby subskrypcję uruchomioną w salonie, aktywować linkiem przesłanym na Twoją skrzynkę e-mail.