Wybierz produkt najlepszy dla Ciebie!

FAQ:

 

1. Jak dołączyć do nowej subskrypcji all-inclusive?

  • Jeśli nosisz soczewki kontaktowe, znasz swoją korekcję (moce soczewek), masz opakowanie soczewek oraz aktualne badanie wzroku – wybierz samodzielnie opcję subskrybuj na karcie produktu Twoich soczewek i postępuj wg wskazówek na stronie.
  • Przyjdź do salonu, gdzie zbadamy Twój wzrok, specjalista dobierze Ci najlepszy produkt, a doradca skonfiguruje Twoją subskrypcję all-inclusive.

2. Czy można zmienić termin realizacji subskrypcji all-inclusive?

Tak. Przełożenie, przyspieszenie lub wstrzymanie dostawy (np. z powodu wyjazdu) w nowej subskrypcji jest bardzo proste. Wystarczy zalogować się na swoje konto, w panelu „Moje subskrypcje” wybrać zarządzanie swoją subskrypcją, a następnie „Edytuj” i zmienić termin dostawy lub częstotliwość :

3. Gdzie znajdę informację o wysyłce soczewek w ramach umowy all-inclusive?

Informacje o wysyłce znajdziesz na swoim koncie w zakładce „Moje zamówienia”.

4. W jaki sposób mogę dokonać płatności za subskrypcję all-inclusive?

Są dwie metody:

  • można zapłacić poprzez Pay by link, to oznacza, że przed realizacją zamówienia otrzymujesz maila z linkiem do opłacenia dowolnie wybraną formą: Blikiem, kartą, przelewem tradycyjnym lub szybkim przelewem,
  • można wybrać cykliczną płatność kartą:

5. Gdzie znajdę moje kupony na okulary?

Kupony znajdują się w sekcji Moje konto i uprawniają do następujących zniżek:

  • 50% zniżki na okulary przeciwsłoneczne co 6 miesięcy
  • 50% zniżki na oprawę okularów co 12 miesięcy.

6. Czy mogę zmienić metodę dostawy?

Tak. Aby zmienić metodę dostawy wystarczy zalogować się na swoje konto, następnie w sekcji „Moje subskrypcje” edytować subskrypcję poprzez kliknięcie przycisku „Edytuj”. Dostępne metody dostawy to:

– InPost Paczkomaty

– Kurier DPD

Pamiętaj, że dostawa w subskrypcji all inclusive jest zawsze darmowa!

Wybór metody dostawy zatwierdź przyciskiem „Zapisz zmiany”

7. Czy mogę zmienić moc soczewek?

Aby zmienić moce, należy anulować aktualną subskrypcję i skonfigurować nową. Pracujemy nad tym, by w kolejnych wersjach subskrypcji można było zmienić moc soczewek w panelu użytkownika.

8. Jak zalogować się do konta ?

Aby zalogować się do swojego konta, należy wpisać jako login swój adres e-mail i podać hasło, którego użyto w rejestracji. Jeżeli założyłeś subskrypcję w salonie Vision Express, to stanie się ona aktywna po odbiorze zamówienia startowego.

9. Kiedy mogę skorzystać z badania za 1 zł?

Zgodnie z regulaminem usługi badanie musi się odbyć w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

10. Jakie dane są potrzebne, by anulować starą subskrypcję e-mailem?

Wyślij prośbę o anulowanie subskrypcji na adres vision.comfort@visionexpress.pl lub zgłoś się do salonu, w którym podpisałeś umowę. W treści e-maila musisz podać imię, nazwisko, telefon lub e-mail oraz numer umowy subskrypcyjnej lub datę jej zawarcia. Warto zawrzeć także numer salonu – to ułatwi pracownikom weryfikację.

Numer umowy w Vision Comfort jest skonstruowany tak, że pierwsze cztery cyfry to numer salonu, np.:

4079/2017/019201

4080/2019/049449.

Jeżeli chcesz zrezygnować ze starej umowy i anulować dotychczasową subskrypcję oraz uruchomić nową subskrypcję all-inclusive, wyślij prośbę o anulowanie subskrypcji na adres vision.comfort@visionexpress.pl lub zgłoś się do salonu, w którym podpisałeś umowę.

Nową subskrypcję uruchomisz online lub na miejscu w salonie. Poproś doradcę o skonfigurowanie nowej subskrypcji all-inclusive. Pamiętaj, aby subskrypcję uruchomioną w salonie, aktywować linkiem przesłanym na Twoją skrzynkę e-mail.

11. Jak mogę anulować moją subskrypcję all inclusive?

Możesz anulować swoją subskrypcję w każdej chwili. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, a w sekcji „Moje subskrypcje all-inclusive” klikniesz anuluj subskrypcje. Potwierdź swój wybór.

Pamiętaj, że jeśli w chwili anulacji masz rozpoczęte, opłacone zamówienie w ramach swojej subskrypcji, zostanie ono dostarczone, natomiast kolejne zamówienia nie będą się już generować.

12. Jak opłacić zamówienie? – prośba o wysłanie nowego linku do zamówienia

nie możliwości wygenerowania nowego linku do zamówienia, Klient może opłacić zamówienie ze swojego konta, w tym celu należy:

  • zalogować się na swoje konto
  • wejść w zakładkę „moje subskrypcje all- inclusive”
  • następnie szczegóły zamówienia
  • i kliknąć „zapłać teraz”

Umów się na badanie wzroku

Nasi specjaliści czekają na Ciebie!

Chcesz wypróbować  soczewki?

Zrób to w każdej chwili!

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na nasz newsletter, żeby nie przegapić