Wybierz produkt najlepszy dla Ciebie!

FAQ:

 

1. Jak dołączyć do nowej subskrypcji all-inclusive?

  • Jeśli nosisz soczewki kontaktowe, znasz swoją korekcję (moce soczewek), masz opakowanie soczewek oraz aktualne badanie wzroku – wybierz samodzielnie opcję subskrybuj na karcie produktu Twoich soczewek i postępuj wg wskazówek na stronie.

  • Możesz też przyjść do salonu, gdzie zbadamy Twój wzrok, specjalista dobierze Ci najlepszy produkt, a doradca skonfiguruje Twoją subskrypcję all-inclusive.

2.Gdzie znajdę informacje o mojej subskrypcji?

  • Po zalogowaniu na swoje konto na stronie https://visionexpress.pl/login należy wejść w Szczegóły Moich Subskrypcji All Inclusive.

3. Moje zamówienie jest anulowane, czy mogę je przywrócić?

  • Gdy zamówienie zostało anulowane, nie ma możliwości jego przywrócenia oraz realizacji, kolejne zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z kalendarzem subskrypcji. Możesz natomiast przesunąć realizację najbliższego zamówienia używając opcji „Przełóż kolejną dostawę” na swoim koncie klienta.
    w tym celu:

.

Zaloguj się na swoje konto, następnie wejdź w zakładkę Moje Subskrypcje All Inclusive – Szczegóły

 

Kliknij w Przełóż kolejną dostawę

 

 

 

Z kalendarza wybierz najwcześniejszy czarny termin

 

 

 

Pamiętaj aby zapisać zmiany!

 

 

Data widoczna w polu „Płatność od” jest dniem, kiedy otrzymasz nowy link do opłacenia zamówienia.

 

4. Nie działa link do płatności, przerwało mi płatność, co zrobić?

  • Jeśli przy próbie płatności widzisz komunikat „Nie można opłacić anulowanego zamówienia” lub widzisz status „Anulowane”, zamówienia nie można już przywrócić- postępuj jak w punkcie 3 powyżej
  • Jeśli zamówienie nie jest anulowane, napisz do nas maila na adres bok@visionexpress.pl – pomożemy odblokować płatność, w mailu podaj numer zamówienia, którego nie możesz opłacić

5. Czy mogę zmienić termin swojego zamówienia?

  • Tak, w tym celu:

Zaloguj się na swoje konto, następnie wejdź w zakładkę Moje Subskrypcje All Inclusive – Szczegóły


Kliknij w Przełóż kolejną dostawę

Z kalendarza wybierz najwcześniejszy czarny termin

Pamiętaj aby zapisać zmiany!

Data widoczna w polu „Płatność od” jest dniem, kiedy otrzymasz nowy link do opłacenia zamówienia.

6. Gdzie znajdę informację o wysyłce soczewek w ramach umowy All Inclusive?

Wystarczy zalogować się na konto i wejść w zakładkę „Moje zamówienia”. Znajdziesz tam aktualny status swojego zamówienia.

 

7. W jaki sposób mogę dokonać płatności za subskrypcję All Inclusive?

Gdy zamawiasz subskrypcję masz do wyboru dwie metody płatności,

  • Pay by link, to oznacza, że przed realizacją zamówienia otrzymujesz maila z linkiem do opłacenia dowolnie wybraną formą: Blikiem, kartą, przelewem tradycyjnym lub szybkim przelewem- zamówienie można również opłacać ze swojego konta poprzez funkcję „Zapłać teraz” przy konkretnym zamówieniu.
  • lub cykliczną płatność kartą, gdzie płatności będą pobierane automatycznie ZALECANE !!!

.

8. Jakie mam benefity w subskrypcji All Inclusive?

  • Nielimitowane badania z doborem korekcji soczewek kontaktowych za 1zł.
  • Zawsze darmowa dostawa.
  • 50% zniżki okulary przeciwsłoneczne co 6 miesięcy.
  • 50% zniżki na oprawę okularową co 12 miesięcy.

9. Gdzie znajdę moje kupony?

Kupony przyznane w ramach subskrypcji są dostępne na Twoim Koncie Klienta w zakładce „Moje kupony”.

 

10. Kiedy mogę skorzystać z badania za 1 zł?

Kupon jest wielorazowy i upoważnia do nielimitowanych badań przez cały okres umowy. Wystarczy, że przed badaniem poinformujesz o kuponie Doradcę w salonie.

11. Czy mogę zmienić metodę dostawy?

Tak. Aby zmienić metodę dostawy wystarczy zalogować się na swoje konto, następnie w sekcji „Moje subskrypcje” edytować subskrypcję poprzez kliknięcie przycisku „Edytuj”. Dostępne metody dostawy to:

  • InPost Paczkomaty
  • Kurier DPD
  • Kurier DPD – odbiór w punkcie

Wybór metody dostawy zatwierdź przyciskiem „Zapisz zmiany”

Pamiętaj, że dostawa zawsze jest darmowa!

 

12. Czy mogę zmienić moc soczewek?

Nie, należy anulować aktualną subskrypcję wg instrukcji w pkt. 13 i następnie zamówić nową subskrypcję już na właściwe moce soczewek wg instrukcji pkt 1.

13. Jak anulować moją subskrypcję All Inclusive ?

Możesz anulować swoją subskrypcję w każdej chwili. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, a w sekcji „Moje subskrypcje All Inclusive” klikniesz anuluj subskrypcje. Potwierdź swój wybór.

 

14. Ile mam czasu na opłacenie?

Aby zamówienie trafiło do realizacji należy je opłacić w ciągu 7 dni od wygenerowania. Pamiętaj również, że rozpoczęta płatność, musi być ukończona w ciągu 24h, w przeciwnym razie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Płatność rozpoczyna kliknięcie w link w mailu, link w sms lub przycisk „Zapłać” z szczegółach zamówienia na koncie.

15. Jak usunąć płyn do soczewek lub krople do oczu z subskrycji?

    1. zalogować się na konto na stronie Vision Express
    2. wejść w zakładkę MOJE SUBSKRYPCJE ALL INCLUSIVE -> SZCZEGÓŁY
    3. Uzyć funkcji EDYTUJ

    1. Następnie należy USUNĄĆ płyn z koszyka

    1. Potwierdzić wybór

    1. I zatwierdzić zmiany

16. Jak zmienić metodę płatności?

      1. Możesz zmienić metodę na cykliczną płatność kartą i nie martwić się, że zapomnisz opłacić zamówienie. Instrukcja wprowadzenia cyklicznej płatności kartą
      2. Zaloguj się na konto na stronie Vision Express
      3. wejść w zakładkę MOJE SUBSKRYPCJE ALL INCLUSIVE -> SZCZEGÓŁY
      4. Użyj funkcji „ URUCHOM PŁATNOŚCI CYKLICZNE KARTĄ”
      5. Wpisz dane karty płatniczej w odpowiednich polach- dane znajdziesz na swojej karcie. I kliknij w DODAJ KARTĘ
      6. System zapisze Twoją kartę, może to potrwać kilka sekund. Po zakończonym procesie zobaczysz poniższy komunikat oraz otrzymasz maila z informacją o zmianie metody płatności:

Umów się na badanie wzroku

Nasi specjaliści czekają na Ciebie!

Chcesz wypróbować  soczewki?

Zrób to w każdej chwili!

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na nasz newsletter, żeby nie przegapić