Połącz wolność noszenia soczewek kontaktowych z wygodą naszej subskrypcji.

Zapisz się do programu All Inclusive już teraz i nie martw się, że zabraknie Ci soczewek.

Jako użytkownik soczewek kontaktowych wiesz, że koniec opakowania zdarza się w najmniej spodziewanym momencie. Z subskrypcją all-inclusive od Vision Express, nie musisz się już o to martwić! Program został stworzony z myślą o jak największym komforcie. Zasady są proste, zamawiasz raz odpowiednie moce, następnie dostarczamy Ci je cyklicznie – w wybranych przez Ciebie odstępach czasowych, prosto do Twojego domu lub placówki Vision Express. Ty decydujesz gdzie dostarczymy Twoje opakowanie, jednak musisz pamiętać że dostawa jest zawsze darmowa, niezależnie od wartości soczewek kontaktowych z których korzystasz.

 


*Przedstawiona korzyść wynika z różnicy pomiędzy ceną regularną soczewek kontaktowych marki iWear, a ceną regularną tych soczewek, nabywanych w ramach subskrypcji. Cena ta jest dedykowana tylko dla Subskrybentów, którzy zawarli umowę subskrypcji. Soczewki kontaktowe są wyrobem medycznym stosowanym na powierzchni zdrowych oczu, przeznaczonym do korygowania wad wzroku. Lista producentów wyrobów medycznych znajduje się pod adresem
https://visionexpress.pl/porady/info/. Szczegóły oraz regulamin programu „Zniżka na soczewki dla Subskrybentów” i Regulamin korzystania z Usług Vision Express On-line dostępne są w naszych Salonach oraz na visionexpress.pl.

Soczewki kontaktowe iWear - w subskrypcji 20% taniej*

Soczewki kontaktowe iWear - w subskrypcji 20% taniej*

Szeroka oferta soczewek marki iWear umożliwia dopasowanie odpowiedniego modelu do kształtu oka. Odpowiednie nawilżenie, ogranicza ryzyko nieprzyjemnej suchości i swędzenia. Jednodniowe soczewki kontaktowe iWear są ponadto wyposażone w dodatkowy filtr UV, który chroni oczy przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.

W ofercie iWear znajdziesz również soczewki multifokalne inaczej zwane soczewkami progresywnymi. Umożliwiają one jednoczesną korektę widzenia z bliska oraz z dali!

Kolejną opcją są soczewki toryczne dla osób z astygmatyzmem. Modele te, posiadają specjalną krzywiznę, która umożliwia ostre widzenie i to bez okularów!

30% rabatu na okulary korekcyjne lub korekcyjno-przeciwsłoneczne

30% rabatu na okulary korekcyjne lub korekcyjno-przeciwsłoneczne

Rabat możesz wykorzystać w salonie i online. Możesz skorzystać z niego od razu po zapisaniu się do subskrypcji lub w późniejszym czasie – sam decydujesz! Kupon jest ważny 12 miesięcy, a po upływie tego czasu, otrzymasz kolejny na swoją skrzynkę e-mail.

 

Szczegóły w regulaminie

25% rabatu na dowolnie wybrany produkt z wyłączeniem soczewek kontaktowych

25% rabatu na dowolnie wybrany produkt z wyłączeniem soczewek kontaktowych

Zasady przyznawania i wykorzystania tego kuponu są takie same jak w przypadku kuponu na okulary korekcyjne.

Zniżkę 25% możesz wykorzystać na dowolnie wybrany produkt z wyłączeniem soczewek kontaktowych.

 

Szczegóły w regulaminie

Nielimitowane badanie wzroku za 1 zł**

Nielimitowane badanie wzroku za 1 zł**

W końcu masz tylko jedną parę oczu, trzeba o nią regularnie dbać. Jeśli zdecydujesz się na zapisanie do subskrypcji, w momencie gdy zbadasz wzrok w jednym z naszych salonów, cena tego badania jest rabatowana do 1zł!

Pamiętaj, że na badanie wzroku, śmiało możesz umówić się online, wybierając jeden z ponad 200 salonów Vision Express! Pełna lista salonów dostępna jest tutaj.

Bezpłatne anulowanie lub zmiana subskrypcji

Bezpłatne anulowanie lub zmiana subskrypcji

Załóż konto bez zobowiązań. Masz możliwość zarządzania subskrypcją 24/7 na swoim koncie online!

Pamiętaj, że wprowadzić zmiany lub anulować subskrypcję możesz w każdym momencie – bez żadnych konsekwencji.

Jeśli po badaniu okaże się, że potrzebujesz soczewek o innej mocy – bez obaw. Możesz oczywiście dokonać zmiany na swoim koncie i dalej otrzymywać cyklicznie soczewki z bezpłatną dostawą. Wszystko opisujemy dokładnie poniżej!

Umów się na badanie wzroku

Nasi specjaliści czekają na Ciebie!

Wybierz produkt najlepszy dla Ciebie!

FAQ:

 

1. Jak dołączyć do nowej subskrypcji all-inclusive?

  • Jeśli nosisz soczewki kontaktowe, znasz swoją korekcję (moce soczewek), masz opakowanie soczewek oraz aktualne badanie wzroku – wybierz samodzielnie opcję subskrybuj na karcie produktu Twoich soczewek i postępuj wg wskazówek na stronie.

  • Możesz też przyjść do salonu, gdzie zbadamy Twój wzrok, specjalista dobierze Ci najlepszy produkt, a doradca skonfiguruje Twoją subskrypcję all-inclusive.

2.Gdzie znajdę informacje o mojej subskrypcji?

  • Po zalogowaniu na swoje konto na stronie https://visionexpress.pl/login należy wejść w Szczegóły Moich Subskrypcji All Inclusive.

3. Moje zamówienie jest anulowane, czy mogę je przywrócić?

  • Gdy zamówienie zostało anulowane, nie ma możliwości jego przywrócenia oraz realizacji, kolejne zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z kalendarzem subskrypcji. Możesz natomiast przesunąć realizację najbliższego zamówienia używając opcji „Przełóż kolejną dostawę” na swoim koncie klienta.
    w tym celu:

.

Zaloguj się na swoje konto, następnie wejdź w zakładkę Moje Subskrypcje All Inclusive – Szczegóły

 

Kliknij w Przełóż kolejną dostawę

 

 

 

Z kalendarza wybierz najwcześniejszy czarny termin

 

 

 

Pamiętaj aby zapisać zmiany!

 

 

Data widoczna w polu „Płatność od” jest dniem, kiedy otrzymasz nowy link do opłacenia zamówienia.

 

4. Nie działa link do płatności, przerwało mi płatność, co zrobić?

  • Jeśli przy próbie płatności widzisz komunikat „Nie można opłacić anulowanego zamówienia” lub widzisz status „Anulowane”, zamówienia nie można już przywrócić- postępuj jak w punkcie 3 powyżej
  • Jeśli zamówienie nie jest anulowane, napisz do nas maila na adres bok@visionexpress.pl – pomożemy odblokować płatność, w mailu podaj numer zamówienia, którego nie możesz opłacić

5. Czy mogę zmienić termin swojego zamówienia?

  • Tak, w tym celu:

Zaloguj się na swoje konto, następnie wejdź w zakładkę Moje Subskrypcje All Inclusive – Szczegóły


Kliknij w Przełóż kolejną dostawę

Z kalendarza wybierz najwcześniejszy czarny termin

Pamiętaj aby zapisać zmiany!

Data widoczna w polu „Płatność od” jest dniem, kiedy otrzymasz nowy link do opłacenia zamówienia.

6. Gdzie znajdę informację o wysyłce soczewek w ramach umowy All Inclusive?

Wystarczy zalogować się na konto i wejść w zakładkę „Moje zamówienia”. Znajdziesz tam aktualny status swojego zamówienia.

 

7. W jaki sposób mogę dokonać płatności za subskrypcję All Inclusive?

Gdy zamawiasz subskrypcję masz do wyboru dwie metody płatności,

  • Pay by link, to oznacza, że przed realizacją zamówienia otrzymujesz maila z linkiem do opłacenia dowolnie wybraną formą: Blikiem, kartą, przelewem tradycyjnym lub szybkim przelewem- zamówienie można również opłacać ze swojego konta poprzez funkcję „Zapłać teraz” przy konkretnym zamówieniu.
  • lub cykliczną płatność kartą, gdzie płatności będą pobierane automatycznie ZALECANE !!!

.

8. Jakie mam benefity w subskrypcji All Inclusive?

  • Nielimitowane badania z doborem korekcji soczewek kontaktowych za 1zł.
  • Zawsze darmowa dostawa.
  • 30% rabatu na okulary korekcyjne lub korekcyjno-przeciwsłoneczne.
  • 25% rabatu na dowolnie wybrany produkt z wyłączeniem soczewek kontaktowych.

9. Gdzie znajdę moje kupony?

Kupony przyznane w ramach subskrypcji są dostępne na Twoim Koncie Klienta w zakładce „Moje kupony”.

 

10. Kiedy mogę skorzystać z badania za 1 zł?

Kupon jest wielorazowy i upoważnia do nielimitowanych badań przez cały okres umowy. Wystarczy, że przed badaniem poinformujesz o kuponie Doradcę w salonie.

11. Czy mogę zmienić metodę dostawy?

Tak. Aby zmienić metodę dostawy wystarczy zalogować się na swoje konto, następnie w sekcji „Moje subskrypcje” edytować subskrypcję poprzez kliknięcie przycisku „Edytuj”. Dostępne metody dostawy to:

  • InPost Paczkomaty
  • Kurier DPD
  • Kurier DPD – odbiór w punkcie

Wybór metody dostawy zatwierdź przyciskiem „Zapisz zmiany”

Pamiętaj, że dostawa zawsze jest darmowa!

 

12. Czy mogę zmienić moc soczewek?

Aby zmienić ilość opakowań lub moce soczewek w subskrypcji wystarczy zalogować się na swoje konto, następnie w sekcji „Moje subskrypcje” edytować subskrypcję poprzez kliknięcie przycisku „Edytuj” i dokonać zmian.

13. Jak anulować moją subskrypcję All Inclusive ?

Możesz anulować swoją subskrypcję w każdej chwili. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, a w sekcji „Moje subskrypcje All Inclusive” klikniesz anuluj subskrypcje. Potwierdź swój wybór.

 

14. Ile mam czasu na opłacenie?

Aby zamówienie trafiło do realizacji należy je opłacić w ciągu 7 dni od wygenerowania. Pamiętaj również, że rozpoczęta płatność, musi być ukończona w ciągu 24h, w przeciwnym razie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Płatność rozpoczyna kliknięcie w link w mailu, link w sms lub przycisk „Zapłać” z szczegółach zamówienia na koncie.

15. Jak usunąć płyn do soczewek lub krople do oczu z subskrycji?

    1. zalogować się na konto na stronie Vision Express
    2. wejść w zakładkę MOJE SUBSKRYPCJE ALL INCLUSIVE -> SZCZEGÓŁY
    3. Uzyć funkcji EDYTUJ

    1. Następnie należy USUNĄĆ płyn z koszyka

    1. Potwierdzić wybór

    1. I zatwierdzić zmiany

16. Jak zmienić metodę płatności?

      1. Możesz zmienić metodę na cykliczną płatność kartą i nie martwić się, że zapomnisz opłacić zamówienie. Instrukcja wprowadzenia cyklicznej płatności kartą
      2. Zaloguj się na konto na stronie Vision Express
      3. wejść w zakładkę MOJE SUBSKRYPCJE ALL INCLUSIVE -> SZCZEGÓŁY
      4. Użyj funkcji „ URUCHOM PŁATNOŚCI CYKLICZNE KARTĄ”
      5. Wpisz dane karty płatniczej w odpowiednich polach- dane znajdziesz na swojej karcie. I kliknij w DODAJ KARTĘ
      6. System zapisze Twoją kartę, może to potrwać kilka sekund. Po zakończonym procesie zobaczysz poniższy komunikat oraz otrzymasz maila z informacją o zmianie metody płatności:

Umów się na badanie wzroku

Nasi specjaliści czekają na Ciebie!

Chcesz wypróbować  soczewki?

Zrób to w każdej chwili!

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na nasz newsletter, żeby nie przegapić najnowszych promocji.

Regulamin i szczegóły promocji

Od 1 lipca 2024

*Przedstawiona korzyść wynika z różnicy pomiędzy ceną regularną soczewek kontaktowych marki iWear, a ceną regularną tych soczewek, nabywanych w ramach subskrypcji. Cena ta jest dedykowana tylko dla Subskrybentów, którzy zawarli umowę subskrypcji. Soczewki kontaktowe są wyrobem medycznym stosowanym na powierzchni zdrowych oczu, przeznaczonym do korygowania wad wzroku. Lista producentów wyrobów medycznych znajduje się pod adresem https://visionexpress.pl/porady/info/. Szczegóły oraz regulamin programu „Zniżka na soczewki dla Subskrybentów” i Regulamin korzystania z Usług Vision Express On-line dostępne są w naszych Salonach oraz na visionexpress.pl.

** *Podana cena dotyczy badania refrakcji w celu doboru korekcji optycznej. Soczewki kontaktowe są wyrobem medycznym stosowanym na powierzchni zdrowych oczu, przeznaczonym do korygowania wad wzroku. Lista producentów wyrobów medycznych znajduje się pod adresem https://visionexpress.pl/porady/info/. Szczegóły oraz Regulamin korzystania z Usług Vision Express On-line dostępne są w naszych Salonach oraz na visionexpress.pl.

Warunki promocji obowiązujące do 30 czerwca 2024r. dostępne są tutaj.