Informacje o wysyłce znajdziesz na swoim koncie w zakładce „Moje zamówienia”.
Są dwie metody:
Kupony znajdują się w sekcji Moje konto i uprawniają do następujących zniżek:
Tak. Aby zmienić metodę dostawy wystarczy zalogować się na swoje konto, następnie w sekcji „Moje subskrypcje” edytować subskrypcję poprzez kliknięcie przycisku „Edytuj”. Dostępne metody dostawy to:
– InPost Paczkomaty
– Kurier DPD
Pamiętaj, że dostawa w subskrypcji all inclusive jest zawsze darmowa!
Wybór metody dostawy zatwierdź przyciskiem „Zapisz zmiany”
Aby zmienić moce, należy anulować aktualną subskrypcję i skonfigurować nową. Pracujemy nad tym, by w kolejnych wersjach subskrypcji można było zmienić moc soczewek w panelu użytkownika.
Aby zalogować się do swojego konta, należy wpisać jako login swój adres e-mail i podać hasło, którego użyto w rejestracji. Jeżeli założyłeś subskrypcję w salonie Vision Express, to stanie się ona aktywna po odbiorze zamówienia startowego.
Zgodnie z regulaminem usługi badanie musi się odbyć w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Wyślij prośbę o anulowanie subskrypcji na adres vision.comfort@visionexpress.pl lub zgłoś się do salonu, w którym podpisałeś umowę. W treści e-maila musisz podać imię, nazwisko, telefon lub e-mail oraz numer umowy subskrypcyjnej lub datę jej zawarcia. Warto zawrzeć także numer salonu – to ułatwi pracownikom weryfikację.
Numer umowy w Vision Comfort jest skonstruowany tak, że pierwsze cztery cyfry to numer salonu, np.:
4079/2017/019201
4080/2019/049449.
Jeżeli chcesz zrezygnować ze starej umowy i anulować dotychczasową subskrypcję oraz uruchomić nową subskrypcję all-inclusive, wyślij prośbę o anulowanie subskrypcji na adres vision.comfort@visionexpress.pl lub zgłoś się do salonu, w którym podpisałeś umowę.
Nową subskrypcję uruchomisz online lub na miejscu w salonie. Poproś doradcę o skonfigurowanie nowej subskrypcji all-inclusive. Pamiętaj, aby subskrypcję uruchomioną w salonie, aktywować linkiem przesłanym na Twoją skrzynkę e-mail.
Możesz anulować swoją subskrypcję w każdej chwili. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, a w sekcji „Moje subskrypcje all-inclusive” klikniesz anuluj subskrypcje. Potwierdź swój wybór.
Pamiętaj, że jeśli w chwili anulacji masz rozpoczęte, opłacone zamówienie w ramach swojej subskrypcji, zostanie ono dostarczone, natomiast kolejne zamówienia nie będą się już generować.
nie możliwości wygenerowania nowego linku do zamówienia, Klient może opłacić zamówienie ze swojego konta, w tym celu należy:
Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na nasz newsletter, żeby nie przegapić