Razem z Vision Care zyskujesz więcej

Oferta ważna

od 13 października 2022 do odwołania

Odbierz 10% rabatu na następne zakupy

Zrób zakupy z Vision Care i zyskaj 10% wydanej kwoty na kolejne zamówienie!

 

Co zrobić, aby otrzymać rabat?

 

  1. Załóż konto e-commerce i wyraź zgodę na komunikację marketingową (e-mail + telefon/SMS + profilowanie)
  2. Dołącz do Vision Care lub zaloguj się na swoje konto
  3. Zrób zakupy w salonie lub na https://visionexpress.pl/
  4. Odbierz kupon 10% rabatu na swoim koncie Vision Care
  5. Kupon otrzymasz po 30 dniach od daty zakupu.
  6. Zrób kolejne zakupy ze zniżką!
  •   .
  • JAK TO DZIAŁA?

    Po zrobieniu zakupów na kwotę X otrzymasz kupon uprawniający Cię do zniżki na kolejne zakupy o wartości 10% od wydanej kwoty X.

     

    Przykład:

    1 maja 2023 składasz zamówienie na kwotę 750 zł.

    Po upływie 30 dni otrzymujesz kupon na 10% od kwoty 750 zł, czyli 75 zł.

    Dołącz do Vision Care i ciesz się z korzyści

    W ramach bezpłatnego Programu Vision Care czekają na Ciebie ekskluzywne oferty specjalne, zniżki urodzinowe i badania wzroku w promocyjnej cenie – niedostępne dla innych klientów!

    Korzystasz z Programu Vision Care?

    Zaloguj się na swoje konto korzystaj z wyjątkowych benefitów.

    FAQ

    1. Co muszę zrobić, aby odebrać swój kupon 10% rabatu?

    Dołącz do bezpłatnego Programu Vision Care lub zaloguj się na swoje konto Vision Care. Upewnij się, że jesteś zarejestrowanym Użytkownikiem w sklepie on-line Vision Express. Zrób zakupy stacjonarnie lub w sklepie on-line Vision Express https://visionexpress.pl/. Po upływie 30 dni na swój adres e-mail otrzymasz kupon uprawniający Cię do skorzystania z rabatu.

    „Zaznacz wszystkie zgody”. Wówczas będziesz miał/miał  pewność, że nie ominie Cię  żadna atrakcyjna oferta.

    2. Jestem klientem Vision Express, ale nie należę do Vision Care. Czy mogę skorzystać z rabatu?

    Niestety nie. Z rabatu mogą skorzystać osoby, które posiadają aktywne konto użytkownika Vision Express oraz należą do Programu Vision Care. Program Vision Care jest bezpłatny, a przynosi wiele korzyści niedostępnych dla innych klientów, dlatego zachęcamy do skorzystania i dołączenia do Vision Care.

    „Zaznacz wszystkie zgody”. Wówczas będziesz miał/miał  pewność, że nie ominie Cię  żadna atrakcyjna oferta.

    3. Na czym polega kupon 10% rabatu na kolejne zakupy?

    Po zrobieniu zakupów na kwotę X otrzymasz kupon uprawniający Cię do zniżki na kolejne zakupy o wartości 10% od wydanej kwoty X.

     

    Przykład:

    1 maja 2023 składasz zamówienie na kwotę 750 zł.

    Po upływie 30 dni otrzymujesz kupon na 10% od kwoty 750 zł, czyli 75 zł.

    4. Po ilu dniach od zakupu otrzymam kupon?

    Kupon otrzymasz po 30 dniach od daty zakupu.

    5. Ile mam czasu na wykorzystanie kuponu?

    Kupon jest ważny przez 18 miesięcy.

    6. Czy dostanę informację o otrzymaniu kuponu na adres e-mail lub sms?

    Do otrzymywania wiadomości e-mail oraz sms niezbędne jest wyrażenie zgód na otrzymywanie komunikacji marketingowej drogą elektroniczną i/lub drogą telefoniczną. Bez wyrażenia zgód marketingowych nie poinformujemy Cię o otrzymaniu kuponu.

    „Zaznacz wszystkie zgody”. Wówczas będziesz miał/miał  pewność, że nie ominie Cię  żadna atrakcyjna oferta.

    7. Gdzie mogę odebrać kupon?

    Po 30 dniach od zakupu kupon będzie dostępny na Twoim koncie Vision Care w zakładce „Moje oferty”

    „Zaznacz wszystkie zgody”. Wówczas będziesz miał/miał  pewność, że nie ominie Cię  żadna atrakcyjna oferta.

    8. Czy mogę posiadać więcej niż jeden kupon rabatowy?

    Możesz posiadać tylko jeden aktywny kupon. Każdy kolejny zakup oznacza automatyczne wygenerowanie nowego kuponu i usunięcie poprzedniego. Jeśli przy realizacji nowego zamówienia, nie zostanie wykorzystany już istniejący kupon, nowa transakcja wygeneruje kolejny kupon a jego aktywacja nastąpi po 30 dniach od finalizacji transakcji.

    9. Czy Kupon zaaplikuje się do nowego zamówienia automatycznie?

    Nie. O chęci wykorzystania kuponu powiedz sprzedawcy przed finalizacją transakcji w salonie, lub przy transakcji online wprowadź kod w polu „Wpisz kod rabatowy” lub wybierz z listy rozwijalnej „wybierz ofertę”.

    10. Czy otrzymam kupon rabatowy, jeśli zwrócę zakup?

    W przypadku zwrócenia zakupu Twój kupon zostanie anulowany.

    11. Czy odzyskam zniżkę, jeśli zrealizuję kupon, ale zmienię zdanie i dokonam zwrotu produktów?

    W przypadku realizacji kuponu i zwrócenia produktów Twój kupon przepada.

    Umów się na badanie wzroku

    Nasi specjaliści czekają na Ciebie!

    Pozostałe promocje

    Zgarnij bidon przy zakupie dwóch opakowań soczewek kontaktowych Precision1!

    Zgarnij zniżkę do -30% na okulary korekcyjne online

    Wyjątkowa oferta na soczewki kontaktowe online!

    Subskrypcja All inclusive

    Okulary korekcyjne online – takie jakie chcesz