Marketing rekomendacyjny w spocie Vision Express
Głównym elementem nowej kampanii jest spot reklamowy, którego twórcy postanowili zabawić się koligacjami rodzinnymi i nawiązać do najróżniejszych regionów kraju. Materiał rozpoczyna się od słów „Do zobaczenia w całej Polsce…”, czyli hasła wprowadzonego do konceptu strategii marki w czerwcu ubiegłego roku. Następnie w spocie prezentowani są mieszkańcy różnych krańców Polski, w różnym wieku – kuzyn z Wielkopolski, który pochwalił się okularami kuzynce z Małopolski czy babcia z Wrocławia, którą do zakupu zachęcił stryjeczny bratanek mamy teścia z Lublina. Wszyscy, niczym w idealnym modelu marketingu rekomendacyjnego, polecają sobie okulary z Vision Express.
Ogólnopolska kampania w przystępny i humorystyczny sposób pokazuje, że okulary z Vision Express można polecać całej rodzinie, niezależnie od tego, gdzie przebywają czy jakie mają konkretne potrzeby. Marka oferuje bowiem szeroki wachlarz asortymentu, począwszy od okularów korekcyjnych, przez progresywne, soczewki kontaktowe, aż po okulary przeciwsłoneczne.
– W sposób humorystyczny pokazujemy, że niezależnie, czy mieszkasz na Mazurach, czy może w Małopolsce, znajdziesz tam salon Vision Express. Tym samym zwracamy uwagę odbiorców na wielkość dostępność naszej sieci dla każdego, a na koniec zachęcamy ich do skorzystania z usług, oferując atrakcyjną ofertę – mówi Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express.
Zniżka dla klientów
Vision Express w ramach kampanii przygotował również rabat „-250 złotych na okulary korekcyjne”. O promocji klienci dowiadują się nie tylko ze spotu, ale także ze strony internetowej, mediów społecznościowych oraz plakatów widocznych w salonach.
Marka, chcąc dotrzeć również do młodszej części odbiorców, na przełomie stycznia i lutego, będzie publikowała relacje w mediach społecznościowych, będące krótszymi wersjami przygotowanego spotu. Użytkownicy będą mieli także okazję do wzięcia udziału w konkursie, nawiązującym do motywu przewodniego kampanii – polecania oferty i usług Vision Express w całej Polsce.
Za koncepcję, realizację kampanii i działania social media odpowiada agencja Walk Creative. Produkcją spotu zajęło się SZUT SZUT Studio. Reżyserem był Tomasz Knittel, za zdjęcia odpowiadał Igor Połaniewicz, a za postprodukcję oraz udźwiękowienie Studio Lunapark. Kampania została wsparta działaniami public relations, które realizuje zespół Walk PR. Dom mediowy MediaHub odpowiadał za media plan oraz zakup mediów. Spot będzie emitowany od 16 stycznia w internecie, telewizji i radiu. Kampania potrwa do 26 lutego br.
Kontakt dla mediów:
Kryspin Fic, Walk PR
tel. 789 443 408