Warunki odbioru zleceń

Vision Express prowadzący salony optyczne pod nazwą handlową „Vision Express” (dalej jako „Salony”), po zrealizowaniu złożonego przez Klienta zamówienia na zakup kompletnej pary okularów korekcyjnych (oprawa okularowa+soczewki korekcyjne), bądź samych soczewek korekcyjnych (dalej łącznie jako „Produkt”), nada mu status „Gotowe do odbioru” i powiadomi Klienta za pośrednictwem wiadomości SMS na numer telefonu podany przez Klienta, o możliwości odbioru Produktu w Salonie, w którym Klient złożył zamówienie.
Po upływie 5 dni od powiadomienia Klienta o możliwości odbioru zamówionego Produktu, Vision Express powiadomi ponownie droga SMS-ową Klienta o oczekującym na odbiór Produkcie oraz o anulowaniu złożonego przez Klienta zamówienia i odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu w razie nieodebrania Produktu w terminie kolejnych 85 dni.
Po upływie 15 dni od powiadomienia Klienta o możliwości odbioru zamówionego Produktu, Vision Express powiadomi ponownie droga SMS-ową Klienta o oczekującym na odbiór Produkcie oraz o anulowaniu złożonego przez Klienta zamówienia i odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu w razie nieodebrania Produktu w terminie kolejnych 75 dni.
Po upływie 30 dni od powiadomienia Klienta o możliwości odbioru zamówionego Produktu, Vision Express powiadomi Klienta o planowanym anulowaniu złożonego przez Klienta zamówienia i odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu w terminie kolejnych 60 dni.
Po upływie 90 dni od powiadomienia Klienta o możliwości odbioru zamówionego Produktu, Vision Express odstępuje od zawartej z Klientem umowy z powodu nieodebrania przez Klienta gotowego Produktu oraz anuluje przyjęte zamówienie i wysyła do Klienta wiadomość SMS, informując o tym fakcie. Klient w momencie wysłania do niego takiej wiadomości traci możliwość odbioru zamówionego Produktu. Wpłacona przez Klienta zaliczka na poczet zakup Produktu zostanie zwrócona Klientowi, po stawieniu się w Salonie, w którym złożył zamówienie. W takim przypadku, zwrot wpłaconej przez Klienta zaliczki nastąpi jedynie po przedstawieniu przez Klienta dowodu wpłaty zaliczki, tj. w szczególności paragonu lub faktury zaliczkowej oraz po potwierdzeniu zgodności danych Klienta zgłaszającego się po zaliczkę z danymi, na które wypisano zamówienie Produktu.
W przypadku śmierci Klienta, który wpłacił zaliczkę na zakup Produktu, zwrot zaliczki może nastąpić wyłącznie po przedłożeniu przez spadkobiercę lub spadkobierców stosownych dokumentów potwierdzających udział w spadku.